Free To Run
From the streets of New York to trails in the Swiss Alps, men and women, champions or unknown people… every year tens of millions of people run. Fifty years ago, running was still considered to be eccentric, an almost deviant practice reserved for male athletes in stadiums. The film recounts the epic story of this solitary sport, which has become a universal passion.