Freedom
Samuel is an ordinary but reserved teenager who suffers from frequent anxiety. He becomes increasingly dependent on the medication prescribed by his psychiatrist to deal with his troubles. As the doses increase, he finds himself plunged into increasingly violent visions, to the point of experiencing them in his real life. Samuel and those around him try to understand the source of these problems.