Fribourg autrement
What is it that forms a bond between people and their home town? Answering that question is the ambition of this film. Moving from one part of town to another and from citizen to citizen the film tries to capture some of the charm that enables the rural town of Fribourg to retain in its net those who were born here, those who moved here and those who left only to come quickly back.