Leni Glanzmann is a baker, 55 years old, and a conscientious woman. Until her son finally finds a wife and takes over the business, she has to get up with him every morning at three o’clock to bake bread. Then the Argentine dance teacher, Toni Alvarez, proceeds to disrupt their lives.