Frugale nature
At a time when society is pushing us more and more towards consumption, some individuals are looking for alternatives. At the bottom of the Vallée de Joux, in the Risoux forest, a group sets out to meet “Wild Life”. As an initiatory journey, out of time where the notions of simplicity, living together and harmony with nature are confronted.