Garbage Ho!
Harald Reichenbach sets off around the globe in a sailing boat collecting garbage from the sea with local people. Using a press, he compresses what they find and pours it into resin to form G-Cubes. He then takes the garbage back as art to the people who created it – consumers in industrialized countries. Nothing on the journey goes exactly as planned, however, and Reichenbach finds himself teetering between art and activism.