Garçonnières
Filmmaker and anthropologist Céline Pernet questions her relationship with the men of her generation. Responding to an advert, men aged 30 to 45 years old answer her questions, in a quest as personal as it is societal. The film casts an amused and caring eye, reflecting an urgent need to discuss current models of masculinity.