Gardi – Die Unendlichkeit des Spiels
The film accompanies Gardi Hutter’s new production “The Seamstress” at various locations around the world for over two years. Suddenly the clown, who herself comes from a family of tailors, encounters her whole life on the dressmaker’s table. The portrait takes a look backstage and shows Gardi Hutter full of temperament and charm.