Garten der Sterne
Once upon a time, there was an old cemetery in Berlin, where the Grimm Brothers rest in peace. In this enchanted garden, Ichgola Androgyn runs Germany's first cemetery café. As an undertaker, he focuses on stillborn babies, so-called Star Kids, for whom he created a special corner. Next to them rest the many gay men, victims of the AIDS epidemic. As Zazie de Paris tells us Grimm's fairy tale “Godfather Death”, life suddenly takes a new dimension.