Geislemacher
In Schwyz, every year on Three Kings' Day over 100 participants show their whip cracking skills. And yet, there is nearly nobody left to produce these whips. One of the last of these whip makers is 86-year-old Walter Fässler from Arth. The film shows the craft, the tradition and why it is so difficult for the former farmer to find a successor.