Genève 1850, un Voyage Révolutionnaire
Travel back to the 19th century and witness the events that propelled the city of Geneva into modernity! Enjoy a carriage tour of the city centre’s most recognizable buildings. Meet the locals and find where the dissidents secretly assemble. Listen in as the brash James Fazy and the sensible General Dufour devise the course of history. And try to make it safely to the morning as tensions – and cannonballs – threaten to tear the city apart.