Genève, du pétrole à tout prix
The world's oil trading capital, Geneva, has been hit by a thunderbolt: the company Gunvor has been accused of corruption in the Republic of Congo. Roland and Moke, Swiss and Congolese activists, decide to shed light on this legal case while exposing the operating model of this little-known oil sector and questioning the responsibility of the Swiss authorities who host these companies but refuse to regulate them better.