Genève Dublin
In a gritty neighborhood of Geneva, a double-decker bus becomes a refuge where social workers guide refugees through the labyrinth of Swiss asylum laws. On the frontlines of a Kafkaesque struggle, they face ethical dilemmas where compassion clashes with rigid regulations. As frustration turns into determination, solidarity edges closer to illegality, raising a crucial question: when does empathy become a “crime of compassion”?