Genève-Marseille
A woman. A man. A train. The TGV running from Geneva to Marseille, departing at 1:36 p.m. The woman is working; she is a scientist, rather cerebral. Sitting opposite her is the man, a car salesman. He should never have been on this train in his condition: lost, with neither ticket nor money. For the simple fact that they had no reason to meet one another, they have met.