Gleina
A village in eastern Germany. People are rarely seen in the streets; instead you can hear dogs barking and trucks speeding by on the B180 highway. Through three villagers we gain insight into life in Gleina, joining them in exploring how and where social interaction takes place in their village. In calm, evocative images, the film captures the longings, participation and everyday lives of different generations.