Goal
The two Spanish football players, Eduardo and José, indulge in their passion for football even in the cemetery. At the grave of their friend Miguel they reminisce in a fever of excitement about their team's victory. As their joy over the goals becomes increasingly boisterous, a visitor to the cemetery takes her place on the offensive.