Going Out Is Going In
A scenic short film exploring Decca Faire’s longing for freedom through her relationship with the landscape of the North Norfolk Coast. Decca Faire is a mixed media artist specialising in film, photography, spoken word and performance. Through the physically demanding pursuits of ultra-marathon running, distance walking and cold water swimming, she explores themes of womanhood, isolation, freedom and endurance.