Gotthard
In 1873, people from all over the world come to the tiny village of Göschenen in Switzerland, to work on the biggest construction site of modern times: the Gotthard tunnel. Following the lives of three young people in the years of rapid industrial expansion, this two-part TV movie tells the story of this gigantic construction project, which allowed the European national states to move closer together.