Gottlos Abendland
Europe is not a place, it’s an idea. And Europa is a woman. She is Greek. Her economic successes and historical lapses led her to her moral burnout. Searching for her identity she travels through her own continent as a fictive person and turns to God in misery. But the old man doesn’t answer. The answers are in the questions themselves and God shows himself in what she experiences. A cinematic essay – godly in a blasphemous way.