Gran Palace Hotel Stella Alpina
Just a few hours from the beginning of the new year, an amazing snowstorm beats down on the Alps. Some travelers find a nice retreat in the now forgotten Hotel Stella Alpina, which for its owner George is not a small hotel, but a real Gran Palace Hotel.