Greetings from Nowhere
A man and a woman cross the non-places of tourism. They talk without looking at each other. They look for each other but they can't find each other. Around them, interchangeable landscapes of uninhabited houses with pools, skyscrapers in the middle of the Alps, whole abandoned villages. And in this empty set, the voice of the French anthropologist Marc Augé. A radical and philosophical critique of consumer society.