Greg Tuscher: Been There, Done That
After a career as a professional skier full of podium places, injuries, successes and failures, Gregory Tuscher is now the head coach of the renowned Swiss freestyle ski team. A true freestyler, Gregory Tuscher is the very antithesis of a careerist. This unpredictable man, whose career is full of extraordinary anecdotes, proves that it's not always necessary to have a well-defined career plan to get your dream job.