Grenzen
Four European truckers meet at a Swiss rest area when news interrupts the cosy atmosphere: Italy has closed the borders for Eastern Europeans. Suddenly, two of the truck drivers are unable to continue their journey. The search for a solution puts the group’s strength to the test and the rest area becomes the centre of European politics.