Gutes Recht
Sollberger, the long-serving head of a Swiss prison hospital ward, is well respected among both inmates and collegues. When he loses control in a incident with an inmate, the clear line between right and wrong starts to blur and Sollberger himself suddenly becomes the security hazard.