Hafis, l'artiste nomade
The portrait of a globetrotting artist. With the exhibition prepared for the “Musée d'art et d'histoire de la ville” in Neuchâtel in 2004 as the backdrop, the film focuses on the artist's story, his working techniques and his works. They are expressions of his remarkable adventures, bearing poetic witness to faraway lands.