Halbschlaue Gnus sind ein Mythos
A bizarre protest film about daily diversity of opinion in a world full of paradoxes. Dystopian messages are coming from the smoke-filled radio studio. On the street, resistance takes its course. Advertisers discuss ways of spelling prosperity and equality. Men experience freedom under the hijab. The livestream from the desert broadcasts endlessly and the giraffe is silent at the end.