Haltlos
A flow of language with a suction effect: he poetises, recites, sweats and spits, sometimes he preaches. The audience is not spared, Jürg Halter improvises without restraint in the Berner Kunsthalle, explores the boundaries of language, plays with the camera, provokes loudly, whispers lovingly, celebrates the fantasy that flows through his body.