Hanami
On a remote volcanic island that everybody wants to leave, little Nana learns to stay. Her mother, Nia, went into exile right after she was born and Nana grows up in the family of her father. One day, the family learns that Nia is ill. Nana begins to develop high fevers and is sent to the foot of a volcano for treatment. There she encounters a world steeped in magical realism, between dreams and reality. Later, when Nana is a teenager, her mother Nia finally returns to the island.