Handyhimmel
Berzan, a frustrated salesman at Handyhimmel, struggles daily with absurd sales targets. While his boss bombards him with empty motivational speeches and his over-eager colleagues refuse to see the madness, one thing becomes increasingly clear: he needs to get out. Handyhimmel is a satirical comedy about the everyday insanity of retail – and the art of keeping your sanity in a job designed to drive you mad.