Hanna la Rouge
You are the archivist of a Swiss bank, assigned to destroy all traces of the 1918 General Strike. The story of one of its protesters, Hanna, catches your eye. Will you do as you’re told? Or will you follow her trail through Europe, seeking out revolutionaries in Paris and elsewhere? What choices will you make? Whose side are you on?