Harald Schluemann is a hero. Albeit a quite small one. Every day he's working inside his lock, which is part of the entrance door of a detached house. The man who walks in and out doesn't know anything about the mechanisms that are going on inside the door – nor about his little hardworking friend, who spends day after day by his side, even when things turn dicey.