Hardcore Chambermusic
A thirty day music marathon by Swiss musicians Koch-Schütz-Studer turns into a cinematic piece of chamber music. The “Hardcore Chambermusic” album is a music publishing phenomena that has taken Switzerland by storm, in which Koch-Schütz-Studer sampled and compressed hundreds of pieces of music from sources as diverse as Bartok and Berio to Public Enemy and Bob Marley to create something revolutionary and altogether new. The film gives the audience an insight into the artists at work during a whole month of music making – hardcore chambermusic!