Hasta la vida
Paco and Charo, a couple, take their friend Delia camping in the desert. One night next to the fire, Paco kisses Delia. The next morning, Charo has disappeared, leaving the two lovers to look for her. Following a few indications, they set out into an immense unknown territory.