Heat
The world is getting hotter, with new peak temperatures every summer. What does this heat do to people? How does it change us? A cinematic exploration of heat as a condition and an extreme experience. Focusing on the Persian Gulf as one of the hottest regions on the planet, the film paints a panorama of human stories, moods, and survival strategies. It’s a glimpse into a possible future for all of us.