Heidi
A few years have passed since Heidi's adventures in Frankfurt. Heidi is now twelve, but the radiant bundle of energy still boldly storms through life and sometimes rubs people up the wrong way in the Swiss mountain village of the late nineteenth century – fortunately with her best friend Peter, fourteen, always by her side. Heidi would prefer to leave everything as it is, but on her way to becoming a teenager, new feelings present her with unexpected challenges.