Helden in Tirol
This is a story: About love, passion and power, in an idyllically anarchic mountain setting. About Max Adler, the upright protector of his native village who becomes a hero for love. About Emma, a delightful golden-haired beauty who is torn between two men, the lure of money, and the power of love. About fun and excitement amidst the festivities of a midsummer's night. About the magic of moonlight and twin brides. About a life-and-death struggle to be the hero of the morrow.