Hell
For years the sun has been burning down inexplicably hot on the Earth. A permanent drought has dried out the land. Marie, Phillip and Leonie are on their way into the mountains in the hope of finding water. But they are not alone in their search. What begins is a battle for survival in a seemingly desolate world.