Herbstfeuer
A passionate hotel manager is obsessed with a clairvoyant's claim that he is to blame for the unexplained fire at his legendary grand hotel. To free himself from this burden, he teams up with an astute detective inspector to expose a former employee as the arsonist. This unexpectedly puts him at the centre of the investigation – and he must face the truth.