Heute mit Zucker und morgen weiss ich noch nicht
One house, ten patients, forty employees and death. In the Hospice of Central Switzerland, exceptional situations meet everyday life, spirituality meets rationality and individualism meets institutional mechanisms. The film calmly encounters an uncomplicated and intimate approach to dying.