Himbeeren mit Senf
Thirteen-year-old Meeri Ehrlichhas three problems. First: She is in love – with the wrong person – and has butterflies in her stomach. Second: Her mother passed away and she misses her a lot. Third: her father – who owns a funeral home – is looking for a new partner. But Meeri also has a very special talent…she can fly!