Hohler, Franz
Franz Hohler has travelled the world over and wandered throughout all of Switzerland. Now he wants to finally hike the Säntis, the only mountain he sees from his home. It ought to take just three weeks, long enough for occasional stopovers to meet perchance with people who know him and also for many stories – by him, with him and about him.