Home is the Ocean
For 25 years, the Schwörers have been sailing the world's oceans to conduct field-based research in the world’s most remote regions and inspire youth to save our planet. The filmmaker accompanied the family of eight for seven years and documented how they challenge conventional norms of upbringing, education, home and security. Until a storm forces them to rethink their life choices and family set-up.