Homme en mouvement, 2012
Inspired by the decomposition of motion studies of Eadweard Muybridge and Etienne-Jules Marey, this film is a contemporary view of a man climbing stairs. A new temporality is created through the use of a mirror effect, as a body ascending the steps is duplicated to infinity.