How Lucy Gave Birth To Us
Lucy is a young Cro-Magnon woman, a descendant of Lucy the Australopithecus, who lives in a pre-historic, Stone Age, tribe. But she is not like the others. While they all prefer to hunt, Lucy is fascinated by nature and loves to go foraging. Her obsession with plants and trees takes her into a world of dreams that help her escape form the cruel reality of life in the Stone Age.