Human Extreme
Some humans, adepts of extreme sports, do not accept the constraints of a frantic life and prefer to live in connection with nature. This choice imposes an adaptation and a deep respect and knowledge of the elements. This is their art of living, adapting to fully integrate into the environment in which they evolve.