Human Resources of Ugago
Dave is the last human employee at Ugago, a hip, modern stock footage-company. Dave hates his job, the group activities, and the annoyingly exuberant team spirit of his robot colleagues. He does his very best to seclude himself from everyone at his office, as he is convinced about his otherness and superiority to his robot coworkers. One day when he rashly refuses yet another friendly gesture from them, the robots have had enough of his behavior and decide to burst his bubble of arrogance.