Hypoténuse
Clichy-sous-Bois, la Forestière, 500 apartments, 3000 inhabitants. Today, the estate is fading and is being wiped off from the city skyline. Dodgi, who spent most of his life there, rebuilds its imaginary architecture while witnessing its slow demolition from the municipal stadium bleachers. It is now only occupied by workers.