I figli di Icaro
Daniel and Samuel are two brothers: one is European, the other is Cuban, the first now a man, the second just a boy. They share the same father, a man who fled Germany, the collective memory of Nazism, during the Years of Lead. Reinhold Stockburger has lived for many years in Cuba, an island from which he has never returned. Three generations face stormy family ties and a fundamental passage of life: death.