I gseh di
Christina is in her mid-twenties and in a sensual and playful relationship with her boyfriend Joel. Though it irritates her when Joel takes pornographic photos of her during sex, she gladly submits to it, for him. After all, they’re not teenagers anymore. Christina eventually starts to question her trust in Joel when she sees him tipsily showing a photo on his phone to their mutual friend Tanner. Christina’s doubts alone suffice to put the couple’s relationship to the test.