I'll Be Gone in June
In 2001, Franny, a sixteen-year-old exchange student from Germany, arrives in the sleepy desert town of Las Cruces, New Mexico. Far from home, Franny struggles through awkward school days, stifling heat, and restless nights until she meets Elliott, a boy whose quiet sadness mirrors her own. As America reels from 9/11, something resonates within Franny and an unexpected tenderness begins to bloom.